Ich hab keine Ahnung von diesen iFöns. Aber ich denke mal es ist das gleich Problem wie hier im Munzee Forum beschrieben:
http://forums.munzee.com/index.php?topic=5996.0Eine Lösung dazu gibt es dort weiter unten:
http://forums.munzee.com/index.php?topi ... 4#msg60754SOLUTION - Follow these steps in order
STEP 1. In the app, go to settings (in left side bar) and turn 'Auto-Process Offline Queue' to OFF.
STEP 2. Close down the app, eg. on iphone: exit the munzee app to the home screen, then double click home button to reveal opened apps along bottom, then hold munzee icon until it wobbles, then press red circle on icon to close the app down.
STEP 3. Reopen the app as normal. You won't get the error because it does not automatically process the offline queue now (see Step 1).
STEP 4. Now go to 'My Munzees' (in left side bar), then go to offline list (inbetween deployed and undeployed lists).
STEP 5. The offending entry/ies should now be there (because the app hasn't attempted to sent it yet). Touch & hold the entry until options appear on screen. Select 'Delete', then confirm. Repeat if there is more than one offending Munzee.
STEP 6. If you wish, you can turn 'Auto-Process Offline Queue' back on or leave it off - up to you.Also auf deutsch:
1. In der App über Settings "Auto-Process Offline Queue" / Automatische Bearbeitung der Offline Queue aus schalten
2. Die Munzee App schließen. Durch zweimaliges drücken des Home Button zum anzeigen der zuletzt geöffneten Apps. Drücken des Munzee Icons bis es wackelt und dann auf den roten Kreis klicken (Ich weiß nicht ob das jetzt so ganz richtig beschrieben ist, hab ja kein i Dings)
3. Erneut die Munzee App öffnen. Es sollte keine Meldung erscheinen.
4. Zu "My Munzees" / Meine Munzees und dort zur offline Liste gehen.
5. Dort sollte der Eintrag zu den bereites erfassten Munzee nun vorhanden sein und er kann gelöscht werden.
6. Nun kann man "Auto-Process Offline Queue" / Automatische Bearbeitung der Offline Queue wieder einschalten, wenn man es möchte.
Ich hoffe das hilft.